Klantgerichtheid.

 

Je kunt mensen heel gastvrij en klantvriendelijk aangeven dat ze in de verkeerde rij staan. Maar eigenlijk moet je voorkomen dat ze daar überhaupt terechtkomen. Dát is klant- of gastgerichtheid. Een organisatie volledig ingericht op de klant of gast. Alleen samen - dus met iedereen zowel voor als achter de schermen - overtref je verwachtingen. 

Dat vraagt om een duidelijke aanpak en benadering. Eén bedrijf, één doel en één taal. Alle medewerkers moeten weten hoe en met welke producten en diensten ze (potentiële) klanten of gasten ontzorgen. Hoe blijer je klanten en gasten, hoe meer ze bij jou uitgeven en hoe meer reclame ze voor je maken. In deze training nemen we ook de kennis en ervaringen van jouw medewerkers mee: een schat aan inzichten.

✓ Ga van klantvriendelijk en gastvrij naar klant- en gastgericht
✓ Zorg dat alle neuzen - voor en achter de schermen - dezelfde kant op staan
✓ Creëer één, doel aanpak en taal voor het hele bedrijf
✓ Maak fans van blije gasten en klanten
✓ Streef je strategie met het complete team na
✓ Maak ambassadeurs van blije en betrokken medewerkers

De aanpak van Beis! is geschikt voor:

Klant- of gastgerichtheidsambassadeurs, alle medewerkers met klant- of gastcontact, hun leidinggevenden en management en ondernemers die het verschil willen maken in klant- of gastgerichtheid


Meer informatie >

Hoe maak je fans van blije klanten en gasten?

Ga van klantvriendelijk naar klantgericht.
Maak een afspraak

Om je zo goed mogelijk te informeren gebruiken wij cookies op onze website. Door op 'Accepteer cookies' te klikken of door deze website verder te bezoeken ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Lees meer in onze Cookie disclaimer.